3 Ağustos 2011 Çarşamba

Selamlar, öncelikle okumadığın bilmediğin birşey varmı yahu :D ne soru gelse çatır çatır koyuyosun cevabı :) birde, house m( http://goo.gl/TAws6 ) i aldım ama emin olamadım önce sonra okumam gereken birşey varmı?

Estağfurullah, kendi çapımızda ilgililere yardım etmeye çalışıyoruz. Çizgi Roman, bu nafile dünyada üzerine etraflıca düşünme şansı bulduğum bir kaç başlıktan biri, vakit ayırdığım için çok şey hatırlayabiliyorum. Ayrıca bakın böyle söyleyerek nazar değdirdiniz; Bart Allen'i Barry Allen'ın oğlu olarak hatırlıyordum, torunuymuş.

Aman ha, House of M'e öyle çat diye başlamayın. Öncesinde Brian Michel Bendis'in yazdığı Avengers Disassembled hikayesini muhakkak okuyun, yoksa olayların bu noktaya nasıl geldiğini net olarak zihninizde oturtamayabilirsiniz.

Ayrıca satın aldığınız House of M kitabını okurken bununla birlikte House of M : Avengers ve House of M : Fantastic Four adlı mini serileri de kesinlikle okuyun. Uncanny X-Men : #462 - 465 arası ve Black Panther #7 de okunursa şahane olabilir.

Ask me anything

Hiç yorum yok: