3 Ağustos 2011 Çarşamba

neil gaiman'ın 1602 si alsam mı almasammı karar veremedim,okuduğum yorumlarda bir kitle överken diğer bir taraf neil gaiman'ın en kolpa eseri olduğunu söylüyor? hocam bana bir yardım edin arada kaldım

Neye göre kolpa ya da iyi olduğunu söyleylerse ona göre hareket edebilirsiniz. Neil Gaiman çok iyi bir yazar, 1602'de onun Major Çizgi Roman evrenleri içerisinde yaptığı -bana göre- en iyi iş. Kendisi pek bu tarz işler yapmıyor bildiğiniz üzere, genellikle konuk yazar olarak serilere filler yazıyor; ya da One Shot hazırlıyor.

1602 ise başlıbaşına sıfırdan tasarlanan bir gerçeklik, ve bunun herhangi bir What If? hikayesinden çok daha profesyonelce yapıldığı ortada. Yazarın kendi eserleriyle kıyaslayacak olursak 1602, genel bir puanlama yapıldığında Sandman serisinden daha az, Stardust'tan ise daha çekici bir eser. Bana kalırsa her türlü okunmalı, sırf The Thing geyikleri için bile değer.

Ask me anything

Hiç yorum yok: