4 Ocak 2011 Salı

Marvel Comics'in Yeni Editor-in-Chief 'i Axel Alonso oldu!




Şok , şok , şok. Bakalım Quesada'nın comic mevzularından biraz uzaklaşmasıyla kendisi tarafından "To the person the answer always came back the same, 'He's the best @#$#ing editor I have ever worked with. There was no escaping it. sözleriyle tanıtılan Alex Alonso çizgi roman evrenlerine neler yapacak? Son on yıldır suyun başında oturan Quesada'nın ne denli büyük değişimler yarattığını düşünecek olursak, büyük değişimler beklememizde bir problem yok herhalde.

http://marvel.com/news/story/14932/marvel_entertainment_promotes_axel_alonso_to_editor-in-chief






Disney birleşmesi sonrasında yumuşamasından korkulan Marvel'da,  Marvel Knight ve Marvel MAX gibi serilerin ana editörü olan, DC Comics'te de Hellblazer ve Preacher gibi efsane statüsündeki serilere imza atmış Alonso'nun böyle bir göreve gelmesi iyiye işaret gibi, siz ne dersiniz?

3 yorum:

Berk dedi ki...

Haberi yazmak için giriyordum Blog'a, benden hızlı davranmışsın :)

Çok bir şey değişeceğini sanmıyorum, sonuçta teorik olarak hala her şey Quesada'nın kontrolü altında.

Umarım Quesada gerçekten bu yeni rolünde çizgi romanlardan uzaklaşır da Alonso rahat rahat işini yapar.

Arifoglu dedi ki...

Valla ben bu tarz olaylarda hızlı habercilikten yanayım, iş var diye şirkette kaldığım için affetmedim asla. : )

Ben ümitliyim, Q'yu Marvel Entertainment bünyesine alınca biraz elini ayağını keserler diye düşünüyorum. O da zaten söylüyor açıklamalarında, "Seyahatlerim sebebiyle zaten işlerle pek ilgilenemiyordum" diye. Bakalım, kısfmet.

Ryu Hayabusa dedi ki...

Quesada gitmesi hayırlara vesile oldu. Ama nedense hangi korku filmlerinde kötü karakter son bir kez daha dirilir Q7 :D de bir yerlerden çıkıp olaya müdahale edeceğini düşünüyorum :D