23 Aralık 2010 Perşembe

Neydim, Ne oldum? - Bucky Barnes



1941 - Adım Bucky Barnes, 20'li yaşlarımdayım. Captain America ile birlikte takılan, Batman'in yanında gezdirmekte olduğu Robin'e epey benzeyen bir karakterim. Kaptan'ın aksine donumu taytımın üzerine giyiyor, bir akrobat gibi hoplayıp zıplıyorum. En sevdiğim şeyler Thomson makineli tüfek, çeneye atılan yumruk sonunda çıkan ses efekti ve Steve Rogers iken, en sevmediğim şeyler olarak Komünistler ve Hitler sıralanabilir. Bekarım, 2.Dünya Savaşı bittikten sonra kasabama dönüp hayırlı kısmetler peşinde koşmayı planlıyorum.











2010 - Adım Bucky Barnes, 30'lu yaşlarımdayım. Captain America olarak takılan, Batman'ın silah taşıyan versiyonuna benzeyen bir karakterim. Kaptan'ın don hakkındaki kararının ne kadar yerinde olduğunu farkettiğim gibi donumu taytımın içine çektim. Hoplayıp zıplıyor, ateş ediyor, acaip can yakıyorum. 2.Dünya Savaşının sonundan çok yakın zamana kadar Rus gizli servislerinin elinde tetikçilik yaptığım için karakterimde ciddi problemler var, arızalıyım, şiddete meyilliyim. Artık savaşın bitmesi gibi bir beklentim olmadığı için, ömrümün geri kalan kısmını Badass olarak geçirmeyi planlıyorum.







Badass nasıl olur derseniz de; şöyle olur :

"Burada donunu pantolonunun dışına giymiş olan benim.."

Hiç yorum yok: