10 Kasım 2010 Çarşamba

39 Minutes #1 - Top Cow Pilot Season 2010

Efendim, Tengunner'ın şu post'ta duyurduğu yarışmanın oy verme süresi sona erdi. Edit : Yok öyle bir şey, oy verme devam ediyor. Oylarınızı esirgemeyiniz : http://www.topcow.com/

Top Cow, gerçekten yayınlamayı düşündükleri seriyi seçmesi için okuyucularına imkan vererek çok zekice bir iş yapıyor, böyle olunca biz de ortaya konulan işleri bir incelemek , ve kendi tercihimizi belirtmek istedik. İlk elime geçen 39 Minutes #1 oldu.







39 Minutes, bir grup eski Deniz Piyadesinin bir soygun işine karışmasıyla başlıyor. İşlerini sıkı bir şekilde planlayan bu arkadaşlar tek bir hamleyle küçük bir dağ kasabasını -neredeyse- tamamen kontrolleri altına alıyorlar. Onlarla baş etme görevi de, Irak'ta onların yolaçtığı bir olay sebebiyle ömrünün geri kalan kısmını hapiste geçirmek zorunda kalan eski Deniz Piyadesi John Clayton'a kalıyor.






 Tabii ki ona kalacak, serinin ilk -ve kuvvetle muhtemel son- sayısından edindiğimiz izlenim John Clayton'un serinin geri kalan bölümlerinde ağzı epey bozuk bir Jack Bauer klonuna dönüştürülmesinin planlandığı yönünde.

"Sanatçı bu sayının içerisinde 24 dizisinin herhangi bir sezonundan çok bilinen bir enstantane koymuş.."
Serinin yazarı William Harms pek fazla mainstream işler yapmasa da , Impaler ile tanınan bir yazar. Benim henüz oynama imkanı bulmadığım Infamous adlı bir PS3 oyununun da senaryosunu yazmış olan Harms, bana kalırsa biraz fazla klişeler üzerine oynamış gibi. Evet, güzel anlatılan bir hikaye en bilindik konu üzerine kurulu olsa daha ilginç ve okunabilir olabilir, ama başlangıç itibariyle beklentilerinizi belirli bir çıtanın üzerine koyamayan bir serinin daha sonradan çok çok büyük twistler getirmesi bir hayli zorlaşmış demektir.

Diğerlerine henüz sıra gelmedi ama, 39 Minutes'i geçmeleri çok zor olmayacaktır diye düşünüyorum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Minik bir farkla oylamada 39 Minutes önde gidiyor. Eğer yarışmayı kazanırsa büyük ayıp olur.

Arifoglu dedi ki...

Çok acaip spoiler vermiş oldun, ben sonuçları görebildiğimizi bilmiyordum : ) E oylama zaten sonlanmadı mı, yani bu sonuçlar kesin değil mi ?

Hakikaten büyük skandal olur 39 Minutes'in kazanması. 7 Days from Hell'i okumadım henüz ama, Crosshair bile bariz daha iyi 39 Minutes'dan.

Arifoglu dedi ki...

Pardon ya, ben kıçımdan anlamışım. Vote something you actually care about yazınca ben de oy vermedik diye dalga geçiyorlar zannettim.

Ben henüz oy vermedim , ama 39 Minutes'in kazanacağını zannetmiyorum. Göz var nizam var. Sonuçlara da bakmış olduk böylelikle, hay benim köse sakalım!

Adsız dedi ki...

Hala oy verilebiliyor. Top Cow'un sitesinde alt kısımda anket devam ediyor. Oy verildiği takdirde oranları görebiliyorsun.

39 Minutes %39,20

7 Days from Hell %39,02 gibi bir oran var şu an için. Oylama ne zaman bitiyor bir bilgim yok. Ankete yüklenelim :D

Arifoglu dedi ki...

Thomas Nachlik blogunda Forever için şöyle demiş ;

"vote for my Top Cow Pilot Season book “FOREVER” here:

http://www.esurveyspro.com/App/Polls/DirectPoll.aspx?id=7065

yes, you CAN vote more than once!

THANK YOU!!!"

Bir kereden fazla oy verilebiliyor demek ki, duydunuz mu ey ehl-i çizgi roman!

Adsız dedi ki...

39 Minutes farkı açmış.