13 Ocak 2010 Çarşamba

Neydim, Ne oldum? - Punisher!


1987 - Merhaba; ben Frank Castle. Gerçek adım Francis Castiglione ama Deniz Piyadelerine kaydımı yaptırmadan önce "Ulan bunlar bu isimle benimle dalga geçerler" diye ismimi photoshopladım. Gerçi Sicilyalı kökenlerim ismi düzelttirmekle kaybolmadı, kendimi bildim bileli elime koluma hakim olamam. Ailemi bir mafya çatışmasının ortasında kaybettiğim gün kendimi de kaybettim, ifa etmekte olduğum Polislik mesleğinden kendi rızam ile ayrılıp Suç dünyasının köküne kibrit suyu dökebilmek için tek başıma yola çıktım. Yüzümü saklama gereği duymadım, kimliğimin düşmanlarım tarafından bilinmesinin bana kaybettireceği herhangi bir şey kalmadı artık. O günden bu yana yolumu kanla, öfkeyle, intikamla açarak ilerliyorum, yoluma çıkan herhangi birini kim olduğunu hiç önemsemeden ortadan kaldırıyorum. Bir kaç defa Spider-Man'i harcıyordum, elimden aldılar. Norman Osborn'a cavlağı çektirmek üzereyken The Sentry araya girdi. 91 kiloyum, esmerim, Captain America Fetişim var. Bekarım, yeni tekliflere açık değilim.







2009 - Röaaaaaaaar! Ben Franken-Castle! Allah belamı versin ne yaptığım hakkında en ufak bir fikrim yok, iyice hayvan gibi oldum; kurtadamlarla, zebellahlarla takılıyorum!

Hiç yorum yok: