24 Ağustos 2011 Çarşamba

Skandal - Superman Beyond kim?

Batman Beyond'u bildiniz mi, arada yayınlanıyor Çizgi Filmi, Adventures of Iron Man'e bile tahammül edebilen ben ne yazık ki Batman Beyond'u izleyemiyorum. Bunun çizgi romanını da yayınladılar, tuttu bile ki yeni DC evreninde de devam edecek. Yetmedi, bir de Superman Beyond çıkardılar. Marvel 2099 benzeri yeni bir oluşum olarak görülebilecek bu evren, bir skandala da gebe. Bir bakalım yayınlanacak olan Superman Beyond #0'ın kapağına , Supeman kimmiş?

Kendimizi kandırmayalım, bu Clark Kent değil Reed Richards. Reed, oğlum, sen ne yapıyorsun lan orada?

"-Abi valla boyut kapısı filan uğraşıyorduk, sonra bir ışık yandı." 

Gülmeyin, kendisinin Earth X evreninde Doctor Doom kılığına girip , tüm dünyayı da buna inandırmışlığı vardır. Böyle hergeleliklere yatkın bir insan evladı yani.

2 yorum:

avagidenavlanir dedi ki...

Kostüm 10 numara ama. Bir macera vardı. Supo inzivaya çekilmiş Batman Beyond da bunu arıyordu. Lexx luthor falan da vardı işin içinde fena değildi.

Arifoglu dedi ki...

Kostüm 10 numara hakikaten. Diğer kapakta daha da güzel görünüyor.