11 Temmuz 2011 Pazartesi

Türk çizgi roman yayıncılarının bizimkiler gibi çr bloglarından faydalanabileceğini düşünüyor musun? Misal Jedbang SW çizgi romanlarıyla ilgili inceleme yazmak isteyen blog yazarlarına dergileri ücretsiz yollamayı teklif etmişti.

Neden olmasın, bu blog sayfalarımızın etkisinin ne kadar olduğuyla alakalı bir konu aslında. Çizgi Roman okuru niteliği taşıyan bir kitle varsa, ve bu kitlenin uyanıp Türkiye'de sektörün büyümesine katkıda bulunması isteniyorsa; sosyal medya ya da standart reklam faaliyetlerinin çok katkı sağlayabileceğine inanmıyorum.

Günümüz Türkiye'sinde kendine yer bulacak yeni "geek" jenerasyon, neler olup bittiği hakkında kendisine bilgi verebilecek, yeni ufuklar açabilecek insanları okumayı seviyor. Yayıncılar ile alıcılar arasında bir köprü kurulması konusunda da çizgi romanlar hakkında yazmayı hiçbir karşılık beklemeden sadece sahip olduğu tutku nedeniyle yapan insanların yardımı faydalı olabilir.

Tabii çok grift ilişkiler bunlar; bizde böyle bir kitle var mı , böyle bir sektör var mı bilemiyorum. Iron Man : Extremis'in satış faciasından sonra çok da olmadığını düşünmeye başladım. Enseyi karartmamak lazım tabii ki, beni bugünlere getiren en önemli şeylerden birinin Alfa yayınlarının gözü kara çabası olduğunu düşününce, pes etmek için erken olduğunu farkediyorum.

Eğer çizgi romanların daha fazla insana ulaşması isteniyorsa; biz tam olarak bunu yapıyoruz zaten.

Ask me anything

Hiç yorum yok: