3 Mart 2010 Çarşamba

Yılın Haberi ! [Off-Topic!]

Blogu takip edenler benim Boom! Studios serilerine ve Mard Waid'in dehasına verdiğim önemin farkındadır muhakak. Dün itibariyle açıklanmış bir habere göreyse, Stan Lee ile birlikte çalışacak olan Boom! , onun öncülüğünde üç yeni Superhero title'ını içinde bulunduğumuz yılın sonlarına doğru okuyuculara sunacaklarmış.


Bence çok güzel haber, size sormak istediğim de bu; sizce Stan Lee'nin yaratacağı yeni karakterler günümüz çizgi roman dünyasında kendisine yer bulabilecek mi? Yoksa artık piyasa, Waid'in ya da Bendis'in yarattığı karakterler gibi daha "grim" karakterlere mi açık? Let the discussion begin. :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Stan Lee'nin kim olduğuna dair zaten fazla söze gerek yok. Az buçuk çizgi roman okuyan herkes bilir.
Mark Waid de şu aralar Incorruptable ve Irredemable ile karanlık bir dünya çizse bile, Kingdom Come'un yazarı olduğu unutulmamalı. Ayrıca Boom'dan çıkan süper kahraman çizgi romanları her ne kadar karanlık gözükse bile Waid gibi bir yazarın elinden çıktığı için gerek olsa bana DC'nin ve Marvel'ın hemen her yayınından daha güzel geliyor.
Bilmiyorum aslında önümüzde Heroic Age ve Brightest Day var. Her ne kadar ilk gözüktükleri kadar optimist olmasalar bile okuyucu olarak Astonishing X-Men ve All Star serileri gibi daha çok 'geyik' daha az 'ciddi' çizgi romanlar benim hoşuma gidiyor. Zaten bu tip maceraların sayısının artacağını tahmin ediyorum. Hiç yoktan bir süreliğine. Bu arada da Stan Lee kendisine bir yer bulabilir diye düşünüyorum.

Arifoglu dedi ki...

Ben de aynı şekilde düşünüyorum, Stan Lee'nin tasarlayacağı hikayelerin çıkış tarihi olarak bu senenin seçilmesi kesinlikle tesadüf değil. Çünkü Stan Lee bundan iki sene önce de Virgin Comics için yeni bir Superhero Universe yaratacaktı, o yalan oldu mesela.

Adsız dedi ki...

[url=http://www.howtofixyourps3.com]how to fix ps3[/url]