28 Aralık 2009 Pazartesi

Neydim, ne oldum? - Darkhawk!

1991 - Merhaba, ben Chris Powell. 19 yaşındayım, gencim, sorumsuzum. Bir gün neden orada olduğumu hala bilmediğim bir yerde, silahlı adamlardan tırıs tırıs kaçarken bir muska buldum, Sübhaneke okuyup yerine geri koymaya fırsat bulamadan bir de baktım ki Darkhawk olmuşum. Ne oluyor diye hiç yormadım kafamı; atladım, zıpladım, kah sokağımdaki uyuşturucu kaçakçılarını dövdüm, kah muskayı benden almak isteyen kötü adamları. Okulumu bastılar, atladım, babamı kaçırdılar peşlerinden koştum. Hevesliyim, ara sıra "Ne olacak benim halim?" diye bunalıma girsem de, muskamı ve kostümümü seviyorum. Uçamıyorum, ama şahin pençesine benzeyen çengelleri binaların üstlerine, direklere takarak oradan oraya süzülüyorum. En büyük numaram da göğsümden çıkan ışın, yakaladım mı affetmiyorum. Kostümümün özelliklerini öğrenmeye uğraşmayacağım kadar da aptalım.
 
2009 - Merhaba, ben Chris Powell. 19 yaşındayım, halen ergenim ve halen ciddi öfke problemlerim var. Üzerinden yıllar geçmiş olmasına rağmen, bir gün evimizin arka bahçesine bir Darkhawk daha düşene dek zırhımın ne işlere yarayabileceği üzerine zerre kafa yormadım. Biri çıkıp da bana neyin ne olduğunu anlatana kadar League of Losers gibi oluşumlarda ekmek peşinde koşarak yıllarımı ziyan ettim. Şimdi taşıdığım tılsımın Galaksilerarası bir Suikast teşkilatının evrende aktif kalan son birkaç temsilcisinden biri olduğunu biliyorum, o galaksi senin; bu galaksi benim geziyorum. Halen dayak yesem de Nova ile kafa kafaya geliyor; Shi'ar veliahtına suikast düzenleyerek galaksiyi karıştırıyorum. Uçuyorum, uçmak ne kelime uzay seyahatleri yapıyorum. Zırhımın birden fazla durum için değişik setleri var, hoop basıyorum switch'e, değiştiriyorum. Hala aptalım, müzmin bekarım, eğer bir gün geri dönebilirsem Dünya'daki evimin arka bahçesinde bana barbekü yapabilecek bir eş arıyorum. Not : G.tümle dağları deviriyorum.

Hiç yorum yok: