14 Kasım 2011 Pazartesi

Irredeemable gibi gözümüzden kaçan boom'dan veya başka stüdyolardan çıkan başka şahaserler var mı bildiğin?

Incorruptible var, Irredeemable'nin spin-off'u gibi olsa da çok ayrı bir kafada ilerliyor. Zaten birini okuyorsanız diğerini de okursunuz, önümüzdeki ay iki dergi kafa kafaya gelecek.

Ben henüz gereken ilgiyi gösteremedim ama Stan Lee'nin Boom için yarattığı karakterlerden Soldier Zero, The Traveler ve Starborn oldukça iyi yorumlar aldı, belki onları da kurcalayabilirsiniz.

Bunlara ek olarak Blade Runner'ın aslını oluşturan Philip K.Dick hikayesi "Do Androids Dream of Electric Sheep?" uyarlaması ve Die Hard : Year One da bana göre iyi kotarılmış dergilerdi, bir göz atmakta fayda olabilir.

Bunun dışında ben inatla Atomic Robo diyorum, siz buna ne diyorsunuz bilemiyorum:

http://secret-invasion.blogspot.com/2011/06/farkl-tatlar-4-atomic-robo.html

Ask me anything

Hiç yorum yok: