5 Eylül 2011 Pazartesi

Şimdiye kadar ilk defa oluyor, ilk defa en ufak birşey bile anlamadan okuyorum şu seriyi, FF in 3. fasikülü bitti az önce henüz en ufak birşey bile anlamadım. biraz özet geçebilirmisin? eğer kafam almazsa aboneliği iptal edicem :)

Güzel seri güzel, niye abonelik iptal ettiriyorsunuz? 3. fasikül derken, Sayı 3'ten bahsediyorsunuz değil mi? Öyleyse sakın iptal ettirmeyin , allah çarpar, daha devrik krallar gelecek ortama.

Ben Hickman'ın Fantastic Four serisini baştan sona çok seviyorum, FF'de de bu durum Johnny Storm'un ölü olması sebebiyle biraz daha az monoton bir halde sürüyor. Hickman'ın serisini başından itibaren okumadıysanız, konu hakkında sıkıntı çekiyor olmanız normal . Eğer "Hickman'ın yazdıklarını başından beri okumadım" diyorsanız bire basın, ardından da Fantastic Four #570'den itibaren okumaya başlayın. Bunlar daha hiçbir şey değil, daha güzel şeyler olacak, daha güzel şeyler. Geri dönen krallar mı istersiniz, Galactus mu, Doctor Doom'un efendileri mi, paralel gezegenler mi, neler neler.

Ne vardı?

Hiç yorum yok: