16 Ağustos 2011 Salı

Mighty Thor ya da Astonishing Thor'a başlamayı düşünüyorum da hangisini tavsiye edersin?

Açık konuşmak gerekirse ben Matt Fraction'un Thor'u rezil ettiğine inanıyorum, Siege sonrasında gelişen World Eater'lı hikaye çok kötü olmasa da Thor olarak bildiğimiz herşeye karşıydı. Fraction sokak tarzı hikayeleri daha iyi yazıyor diye düşünüyorum; o yüzden Mighty Thor'dan pek keyif alamadım. Ama okuyucuların geneli seriden memnun, o yüzden denemenizde fayda var.

Astonishing Thor ise yeni ve sıradan Thor maceralarından daha fazlası değil, eğer okumadıysanız Thor v3'ü daha şiddetle tavsiye ederim.

Ne vardı?

1 yorum:

sukullaci dedi ki...

ya o world eater olayı ne dandikti cidden.
---spoiler---
öylesine tak diye 2 sayfada balder'le savaş tanrısını öldürüverdiler. bir bokada yaramadı. sonunda odin bi büyü çaktı tamam. adam nice ölümüne savaşa girdi öyle büyü yapmadı. g*tünüzden büyü uydurmayın lan diyesi geliyor insanın
------spoiler bitti----------