18 Ağustos 2011 Perşembe

Kendimi bir çok seriyi tekrar tekrar okurken buluyorum, ne zaman ne oldu, nasıl oldu vb soruların cevaplarını unutmamak için (Marvel için konuşuyorum). Sizde de benzer bir durum oluyor mu? (Bu durumdan şikayetçi değilim, bilakis zevk alarak okuyorum)

İnanın bazı çizgi roman serilerini unutup tekrar baştan ilk heyecanla okuyabilmek için neler yapmazdım! Mesela Annihilation, ya da Mutant X, ya da Darkhawk'ın ilk volume'ü, ya da Claremont'un X-Men serisi. Bu hikayelerin hemen hemen tüm ayrıntıları zihnimde olduğu için (çünkü hiç okumadıysam bir iki defa okumuşumdur) tekrar okumak o kadar da keyifli olmuyor.

Ama sorunuza cevap olarak, arada tam net olarak hatırlayamadığım şeyler olursa açıp bakıyorum tabii ki, şöyle bir kurcalayıp "Ha, böyleymiş" dediğim oluyor. Geçen gün Mr.Sinister ile bir şeyi hatırlayamadım, iki saat aramam gerekti.

Ne vardı?

Hiç yorum yok: