28 Nisan 2011 Perşembe

X-Men First Class Trailer'ları yayında!

Efendim, ilk olarak Trailer linklerini verelim de kimse eksik kalmasın ; buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.


Trailerlar hakkında hemen iki kalem oynatalım, bana göre pros & cons şu şekilde;

  • Banshee süper olmuş, süper süper süper süper süper.
  • Beast'in mavi olması ikincil mutasyon süreciyle alakalı, yani X-Men'in ilk dönemlerinde böyle bir durum yoktu.
  • Magneto'nun kullandığı kask kendisini herhangi bir zihinsel müdahaleden koruyor, yani bu kaskın ortaya çıkışı da Xavier ile ters düşmelerini takip eden dönemde oluyor. 
  • Hellfire Club'ın ortaya çıkıp X-Men'e karşı gelmesi de çok sonraları oluyor, kaldı ki o dönem Sebastian Shaw'ın yanında Emma Frost yok, Black Queen var.
  • Bir sahnede Havok'u görür gibi oldum, banshee, havok ve Darwin filmdeki en güzel hareketler. Kaldı ki üçü de First Class dönemi X-men takımına en yakın isimler.
  • Azazel için bir şey söylemek istemiyorum, Nightcrawler yerine onun kullanılması filme renk katacaktır. 
Yani bizi eğlenceli olduğu kesin bir film bekliyor, X-Men Origins : Wolverine dışında X-Men serisi hep ortalamanın üzerinde filmler oldu. Ama kimse orjinal hikaye örgüsüne ve devamlılığa bağlılık beklemesin, yok öyle bir şey.

Adamlara sarı kostüm giydirmişler, Blackbird'e bindirmişler. Charles ve Eric, X-Men ile birlikte düşmanlarla savaşıyor. Ne devamlılığı?

3 yorum:

mit dedi ki...

Farklı bir X-Men evreni gibi düşünmek filmden aldığımız zevki arttıracaktır.

Bu arada Youtube linki yanlış, Sanitarium Walkthrough açılıyor :)

Arifoglu dedi ki...

Hahaha, allah kahretsin; bir yandan da onun Walkthrough kısmına bakıyordum Circus'da geçemediğim bir yer var da. : ) Hemmen editleyelim.

Kesinlikle katılıyorum, artık yapılan işler daha ticari olmak zorunda olan Ultimate evrenine yakın oluyor, ama bu keyif almayi engellemiyor.

mit dedi ki...

Önemli değil :) Efsaneyi bir kez daha görmek güzeldi :) İyi oyunlar...