18 Ağustos 2010 Çarşamba

Marvel'ın Credits sonrası Spoiler işkencesine son!

Sizi bilmiyorum ama ben her Marvel filminin ardından credits kısmı bitecek, ve ardından çıkacak yaklaşık 30 saniyelik görüntüyü görebileceğim diye her seferinde sinema boşalırken 1000-1500 kadar hiç tanımadığım adamın ismini okumak, filmi izlemeye benimle gelmiş olan eşimin ve arkadaşlarımın benimle birlikte beklemeleri sonucunda manevi olarak ezilmek zulmü altındayım.

http://whatsafterthecredits.com

İşte bu site, filmlerde credits kısmından sonra yaşananları ifşa etmeyi kendilerine görev bilmiş bilinçli izleyiciler tarafından oluşturulmuş bir bilgi kaynağı. Kullanalım ki, filme bizimle birlikte gelenler ısdırap çekmesin, kullanalım ki bir sonraki seans için sinemayı temizleyecek olan çocuk bize annesine küfretmişiz gibi bakmasın.

2 yorum:

mit dedi ki...

Vaay, süper bir fikir. Aynı dertten ben de muzdaribim de :)

demir kara dedi ki...

yine de siz bekleyip izlemişsiniz. ben xavier'in zihninin döndüğünü filmi izledikten uzun zaman sonra öğrenmiştim. benim sinemalarda yazıdan sonra zırt kesiliyor görüntü. bir kovmadıkları kalmıştı.