28 Nisan 2010 Çarşamba

Second Coming'in İlk Kurbanı

Marvel aylar öncesinden Second Coming'de X-Men üyelerinden birinin öleceğini duyurmuştu. Bugün çıkan X-Force 26'da ölen karakter belli oldu. Eğer bu müthiş gerçeği şimdi öğrenmek istemiyorsanız, daha sonra okuyarak görmek istiyorsanız, okumaya devam etmeyin...




Ölen kişi, herkesin sevdiği, fakat öldüğünü duyana kadar ne kadar sevdiğini anlamadığı birisi. Her zaman iyilik peşinde koşan, dini bütün, mavi bir arkadaşımız.

Bir de Alman. Bir de kuyruğu var... Evet, Nightcrawler.

Nightcrawler, X-Force 26'da Bastion tarafından öldürüldü.

Çok üzülmüş gibi yapsam da Cable yerine onun ölmesine çok sevindim.

Ama ona da üzüldüm tabi.

8 yorum:

Ali Sezgin dedi ki...

Ucunu açık bıraktılar yine, kalbi söküldükten sonra bilinmeyen bir yere ışınlanıyor. Ayrıca ben Cable'ın ölmesini de bekliyorum. Bakalım o ne zaman nalları dikecek.

Arifoglu dedi ki...

Aslında ilk kurban değil, bir sayı önce Ariel ölmüştü. X-Men dergileri mezbaha gibi bu aralar, kesiyorlar da kesiyorlar.

Nightcrawler, benim gözümde çok ayrı yere sahip bir kahraman, X-Men'in içerisinde en naif, en kırılgan, aynı zamanda da en göre adamı karakterlerden biriydi. Küçük dayım gibi adamdır, öyle söyleyeyim.

Ben de Ali Sezgin'e katılıyorum, ölümler burada kalmaz; misyonu gitgide dolmaya başlayan kablo da gidici.

Ali Sezgin dedi ki...

Bu arada sizden Wolverine'in Ankara'da geçen öyküsü için yorumlar bekliyorum. Gözünüzden kaçmaz diye düşünmüştüm ama ses yok hala :)

Arifoglu dedi ki...

Wolverine'i daha bugün okuyabildim, yorum yazacak vaktim olmadı ama Kürtlerin filan işe karıştırılmış olması çok ilginç : )

darkruse dedi ki...

Hikaye güzel gidiyor. Daha kayıplar olacağı belli. Ben şimdi Wolverine'den biraz katliam bekliyorum. :D Yanlız neden Bastion'un sadece kolu geldi Nightcrawler'la birlikte? Tamamının gelmesi gerekmiyor muydu?

Berk dedi ki...

Yok üstat, Bastion kolu soktuktan sonra bir şekilde kopuyor o kol. Bastion da bırakıyor o kolu orada nasıl olsa yenisini çıkarırım diye düşünerekten.

Cable konusunda da ağızımızı hayra açarsak rica etsem :D

Arifoglu dedi ki...

Wolverine'den aksiyon bekleyenleri şöyle alalım;

http://marvel.com/images/737596./from/content.story.12208

http://marvel.com/images/737969./from/content.story.12208

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Elen