3 Şubat 2010 Çarşamba

Anket Sonucu - ve Yeni Anket!

İlk anketimizin sonucunu geçtiğimiz Cuma günü itibariyle belirledik, ben kişisel sebeplerle üzerine eğilip yeni bir anket hazırlayaca kadar vakit bulamamıştım. Şimdi bir bakalım, anketimizde ortaya ne çıkmış?

Ankete katılan okuyucularımızın %76'sı en çok Marvel Comics yayınlarını takip ettiğini söylerken,  DC Comics %23'te kalmış. Blackest Night gibi gigantic bir event'e rağmen bana oldukça düşük geldi bu oran, ama %7 - %7 şeklinde dağılım gösteren Bağımsız Stüdyolar ve Klasik Çizgi Romanlar seçenekleri, gerçekten gözlerimi yaşarttı. Yapmayın, orada hala Martin Mystere okuyan sadece iki kişi mi var?

Blogum zaten ağırlıklı olarak Marvel Comics yayınları üzerine yazılar yayınlıyor, ama bununla birlikte bağımsız stüdyolara önümüzdeki dönemde daha fazla yer vermeyi planlıyorum. Aramıza bu ay katılan Berk, ki kendisinin Marvel Noir konusunda son derece başarılı yazısını blogda bulabilirsiniz, eminim ki Marvel konusunda yazmaya devam edecektir. Ben de bu dönemde birazcık Avatar Press'in yayınlarına dalmayı düşünüyorum.

Evet, gelelim yeni anketimizin sorusuna, Marvel ve DC üzerine karar verdik, peki sizce son yılların en başarılı Crossover serisi hangisi? Seçenekler yanda, umarım ankete katılım yüksek seyretmeye devam edecektir.

Hiç yorum yok: